Wymiana towaru.

Jeśli wybrany produkt nie przypadł Ci do gustu bądź z innych powodów chcesz go wymienić wystarczy powiadomić nas o tym e-mailowo. Produkt wymienić można na inny (bądź inne) w tej samej cenie lub droższe. Wszystkie koszty przesyłek towarów wymienianych pokrywa kupujący.

 

Zwroty i reklamacje.

Zwrot towaru – prawo odstąpienia od umowy

Zwrotom nie podlegają jedynie kolczyki - ze względów higienicznych.

Zgodnie z polskim ustawodawstwem (Ustawa o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014 r.) prawo odstąpienia od umowy bez podania przyczyny przysługuje jedynie konsumentom (zakupy w sklepie zostały dokonane na użytek prywatny, nie na firmę). Termin do odstąpienia od umowy wygasa po upływie 14 dni od dnia, w którym weszli Państwo w posiadanie rzeczy lub  w którym osoba trzecia (inna niż przewoźnik), wskazana przez Państwa weszła w posiadanie rzeczy.

Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy, muszą Państwo poinformować  Nas  o swojej decyzji o odstąpieniu od niniejszej umowy w drodze jednoznacznego oświadczenia (na przykład pismo wysłane pocztą elektroniczną lub pocztą).  Mogą Państwo skorzystać z wzoru formularza odstąpienia od umowy, jednak nie jest to obowiązkowe.  Aby zachować termin do odstąpienia od umowy, wystarczy, aby wysłali Państwo informację dotyczącą wykonania przysługującego Państwu prawa odstąpienia od umowy przed upływem terminu do odstąpienia od umowy.

W przypadku odstąpienia od zawartej umowy zwracamy Państwu wszystkie otrzymane od Państwa płatności, w tym koszty dostarczenia rzeczy (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Państwa sposobu dostarczenia innego niż najtańszy, zwykły sposób dostarczenia oferowany przez nas), niezwłocznie, a w każdym przypadku nie później niż 14 dni od dnia, w którym zostaliśmy poinformowani o Państwa decyzji o wykonaniu prawa odstąpienia od niniejszej umowy. Zwrotu płatności dokonamy przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały przez Państwa użyte w pierwotnej transakcji, chyba że wyraźnie zgodziliście się Państwo na inne rozwiązanie; w każdym przypadku nie poniosą Państwo żadnych opłat w związku z tym zwrotem.

Proszę odesłać lub przekazać nam rzecz niezwłocznie, a w każdym razie nie później niż 14 dni od dnia, w którym poinformowali nas Państwo o odstąpieniu od niniejszej umowy. Termin jest zachowany, jeżeli odeślą Państwo rzecz przed upływem terminu 14 dni. Będą Państwo musieli ponieść bezpośrednie koszty zwrotu rzeczy.

Zgodnie z brzmieniem przepisów „To, co strony świadczyły, ulega zwrotowi w stanie niezmienionym, chyba że zmiana była konieczna w granicach zwykłego zarządu". Biżuteria z naszego sklepu zabezpieczona jest plombą z metką – prosimy o jej nieusuwanie (plomba umiejscowiona jest tak, że w swobodny sposób umożliwia mierzenie i dopasowanie biżuterii). Tylko towar bez zdjętej plomby zostanie przyjęty do zwrotu (biżuterię można zmierzyć, dopasować), tylko wtedy kwota zostanie zwrócona w całości. 

Prosimy nie odsyłać towarów uszkodzonych - muszą one być zgłoszone do działu reklamacji na podstawie rękojmi, w tym celu postępuj zgodnie ze wskazówkami zamieszczonymi poniżej lub skontaktuj się z biurem obsługi klienta.

 

Reklamacja.

Kupując w sklepie internetowym Statement klient, zgodnie z prawem, ma prawo do reklamacji z tytułu rękojmi (rękojmia to odpowiedzialność sprzedającego wobec kupującego za wady fizyczne oraz prawne sprzedanego towaru). Reklamację taką można złożyć w ciągu 2 lat od zawarcia umowy. Po stwierdzeniu wad konsument ma 2 miesiące na poinformowanie o tym sprzedawcy. Do rozpatrzenia reklamacji niezbędne jest odesłanie towaru wraz ze zgłoszeniem reklamacyjnym. Do reklamacji odniesiemy się w terminie 14 dni kalendarzowych liczonych od dnia następnego po dniu, w którym została złożona (od odbioru przesyłki z reklamacją).

Rozwiązanie zgłoszenia reklamacyjnego to kolejno: naprawa, obniżenie ceny bądź, gdy naprawa jest niemożliwa - odstąpienie od umowy. Na szczególną prośbę kupującego możemy towar wymienić na nowy.

Przy składaniu reklamacji prosimy o sporządzenie zgłoszenia reklamacyjnego oraz dołączenie go oraz paragonu lub innego dowodu zakupu do przesyłki, a także - oczywiście - reklamowanego produktu.

 

Zależy nam przede wszystkim na zadowoleniu klientów dlatego w razie jakichkolwiek wątpliwości i pytań związanych z procesem wymiany, zwrotu i reklamacji - zapraszamy do kontaktu!

Wymiany, zwroty i reklamacje należy odsyłać na adres:

 

 

 

 

Ustawa o prawach konsumenta